کد خبر: 1183387
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان زائر کربلا دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان زائر کربلا در نیمسال ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ اعلام شد.

به استناد اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه (برنامه پنج‌ساله راهبردی- علمیاتی) و در راستای ساماندهی امور مربوط به دفاع از پایان‌نامه / رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های غیرپزشکی، با توجه به مصادف شدن آخرین مهلت دفاع با مراسم اربعین حسینی و به منظور مساعدت با دانشجویانی که خود با استاد راهنمایشان برای شرکت در آیین مذهبی پیاده‌روی اربعین حسینی به کربلای معلی مشرف می‌شوند، دستورالعمل اجرایی به شرح ذیل ابلاغ می‌شود:

برگزاری جلسات دفاع مشروط به تایید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپزال و ثبت اطلاعات پایان نامه و رساله در پژوهشیار و با رعایت مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت‌های موضوعی دانشگاه تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است. 

برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر از جمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خروج با کشور عراق در ایام اربعین و تایید آن توسط معاونت پژوهشی و فناوری علمی واحد دانشگاهی است. 

برگزاری جلسات دفاع بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره ارزیابی کیفی پایان نامه/ رساله در کارنامه نیم سال دوم ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ درج خواهد شد.

بدیهی است دانشجویانی که در فرصت تعیین شده موفق به دفاع نشوند، لازم است برای نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ پایان نامه /رساله را تمدید کنند. مکاتبات برای اخذ مجوز باید حداکثر تا تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ توسط استادان مربوط به معاونت موضوعی ارسال شود و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 

این دستورالعمل شامل دانشجویانی که مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت فعالیت تحصیلی آنها از نظر نظام وظیفه عمومی در ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و دانشجویانی که از نظر سامانه پژوهشیار شرایط دفاع قبل از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ را  ندارند، نمی‌شود.

بر این اساس، این دستورالعمل در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ به تایید رئیس دانشگاه آزاد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار