کد خبر: 1182319
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از ۲۷ مردادماه (اول صفر) تا روز گذشته را بیش از ۳۱۴ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از ۲۷ مردادماه (اول صفر) تا روز گذشته را بیش از ۳۱۴ هزار نفر اعلام کرد و اظهار کرد:  بیش از به ۲۸۵ نفر از این تعداد از مرز خسروی خارج و بیش از ۲۹ هزار نفر از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.

 وی آمار تردد طی روز گذشته از مرز خسروی را ۶۹ هزار و ۷۲۷ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به آمار با نزدیک شدن به اربعین تردد زوار در مرز خسروی هر روز در حال افزایش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۶۸ هزار و ۵۲۲ نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و یک‌هزار و ۲۰۵ نفر نیز طی شبانه‌روز گذشته از طریق همین مرز وارد کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۶۸ هزار و ۳۱۱ نفر از مجموع مسافران خروجی که طی شبانه روز گذشته از مرز خسروی عازم عراق شده‌اند، ایرانی و ۲۱۱ نفر هم مسافر خارجی بوده است.

کرمی تصریح کرد: از مجموع یک‌هزار و ۲۰۵  نفر مسافر ورودی نیز، هزار و ۲۰۰ نفر ایرانی و ۱۳ نفر نیز به عنوان مسافر خارجی از طریق مرز خسروی طی ۲۴ ساعته گذشته وارد کشور ایران شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار