کد خبر: 1181818
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
سازمان تغییرات آب‌وهوایی انگلیس در جدیدترین گزارش خود از مردم این کشور خواسته تا وسایل گرمایشی خود را در شب و در زمان‌ اوج مصرف خاموش کنند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سازمان تغییرات آب‌وهوایی انگلیس در جدیدترین گزارش «بودجه کربن» خود از مردم این کشور خواسته است تا وسایل گرمایشی خود را در شب و در زمان‌ اوج مصرف خاموش کنند.

در این گزارش توصیه شده است، انگلیسی‌ها به جای روشن نگه داشتن رادیاتورها در شب‌های سردترین ماه‌های سال، باید خانه‌های خود را در بعدازظهر و قبل از شب گرم کنند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

در گزارش «بودجه کربن» آمده است، خانه‌هایی که به خوبی عایق‌بندی شده‌اند، امکان گرم کردنشان پیش از زمان اوج وجود دارد و این امر دسترسی به تعرفه‌های ارزان‌تر فراهم می‌کند زیرا هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی شبکه‌ها و تولید برق در زمان‌ غیر اوج مصرف کمتر می‌شود.

گفته می‌شود تا سال 2033 تمام خانه‌های نوساز و نیمی از خانه‌های ساخته شده پس از سال 1952 باید دارای قابلیت پیش گرمایش باشند.

کریگ مکینلی، نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس گفت: « توصیه اخیر برای یخ زدن خودمان در غروب‌های سرد فقط این حقیقت را نشان می‌دهد که رویای انرژی‌های تجدیدپذیر فراوان و ارزان یک دروغ است.»

سازمان تغییرات آب‌وهوایی انگلیس که یک سازمان غیردولتی است در سال 2008 تاسیس شد تا در مورد چگونگی دستیابی به اهداف حذف گازهای گلخانه‌ای مشاوره دهد و «بودجه کربن» از نظر قانونی الزام‌آور است.

تنظیم‌کننده بازار انرژی انگلیس نیز دیروز هشدار داد، هرچند قیمت انرژی کاهش پیدا کرده اما خانوارهای انگلیسی در پرداخت قبوض انرژی در زمستان امسال با چالش مواجه خواهند شد زیرا دولت کمک‌ به خانواده‌ها را قطع کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار