کد خبر: 1181767
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
20 هزار نفر از کارکنان راه آهن انگلیس در اعتراض به پایین بودن دستمزدها اعتصاب کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  انگلیس شاهد اعتصاب حدود ۲۰ هزار نفر از کارکنان راه آهن بود که باعث توقف برنامه حرکت قطارها در اکثر نقاط این کشور شد.

بی‌بی‌سی به نقل از اتحادیه‌های کارگری بریتانیا اعلام کرد که اعتصاب‌ها تا زمان دست‌یابی به توافق جدید دستمزد ادامه خواهد داشت.

در همین حال، وزارت حمل و نقل بریتانیا گزارش داد که به نمایندگان سازمان‌های صنفی پیشنهادات مختلفی درباره حقوق و دستمزدها ارائه شده است که از آنها راضی نبوده‌اند.

در هشتم آگوست کارکنان کارخانه‌ای در ایرشایر که در آن موشک‌های Storm Shadow و Brimstone تولید و به اوکراین عرضه می‌شود، به دلیل دستمزدهای نامناسب دست به اعتصاب زدند.

در دهم آگوست، سرویس بهداشت ملی بریتانیا اعلام کرد که اعتصابات در این کشور تأثیر قابل توجهی بر برنامه‌ریزی و رویه‌ها دارد.

بریتانیا با اعتصاب‌هایی مواجه است که بیمارستان‌ها را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، هزاران پزشک متخصص برای اولین بار در ده سال گذشته دست از کار کشیدند و رانندگان قطار دوباره اعتصاب می‌کنند.

کشور انگلیس که با بحران جدی هزینه زندگی روبه‌رو است، ماه‌هاست که شاهد اعتصاب‌ها در بخش‌های بهداشت، حمل‌ونقل، آموزش، پست و سایر بخش‌ها بوده است، زیرا کارمندان برای مقابله با تورم رو به کاهش تقاضای افزایش حقوق و دستمزد دارند و با ثبت نرخ ۷.۹ درصد در ژوئن به طور سالانه همچنان بالاترین نرخ تورم را در میان کشورهای گروه هفت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار