کد خبر: 1181524
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت‌: قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه‌های عراق‌‌‌، همان هشت میلیون تومان است که قبلاً اعلام شده و با آژانس‌های متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، اسماعیل حسین زهی نماینده خاش‌ در مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در مورد قیمت بلیت پروازها در اربعین گفت‌: طبق جلسه‌ای که با رئیس سازمان هواپیمایی کشورانجام شد‌، قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه‌های عراق‌‌‌، همان هشت میلیون تومان است که قبلاً اعلام شده و هیچ افزایش قیمتی در خصوص بلیت‌های اربعین صورت نگرفته است.
وی گفت‌: آژانس‌هایی که در مورد فروش بلیت‌های اربعین تخلف داشته باشند حتماً به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند وسازمان هواپیمایی کشور‌، روی روند فروش بلیت پرواز‌‌های اربعین باید نظارت داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد انحصاری بودن فروش بلیط اربعین توسط سه آژانس هوا‌پیمایی گفت‌: با توجه به اینکه این سه آژانس در گذشته تخلفاتشان محرز گشته وبا قید تعهد مشغول به کار هستند ولی متأسفانه همچنان در حال تخلف هستند‌، وزارت راه و شهر سازی و سازمان هواپیمایی برای حل این مشکل  باید ورود پیدا کنند و ناگفته نماند که دست مافیا نیزدرپس پرده این انحصار و تخلف‌ها وجود دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور اخیراً بیان کرده بود: یک تیم کامل به صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه نجف برای ایجاد تسهیلات مسافری و رفع مشکلات مستقر می‌شوند تا با کمترین تاخیرات سفرهای اربعین انجام شود و در فرودگاه امام خمینی نیز که بیش از ۶۵ درصد زائران از طریق این فرودگاه به عراق اعزام می‌شوند، یک تیم ثابت برای بازرسی متشکل از مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان تعزیرات حکومتی مستقر می‌شوند تا به شکایات رسیدگی کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار