کد خبر: 1180031
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طبق گزارشی که در کمیسیون قرائت شد، در کشور سالانه به ۵۲ هزار دستگاه تراکتور نیاز داریم که تولیدات ما در شرایط فعلی در بهترین حالت ۲۷ دستگاه در سال است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز معاونین وزیر کشاورزی با حضور در کمیسیون گزارشی را از وضعیت نیاز کشور به ماشین‌آلات کشاورزی و میزان تولیدات در این حوزه به کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: گزارش ارائه شده از این امر حکایت داشت که تولید ماشین‌آلات کشاورزی متناسب با نیاز موجود در کشور نیست و باید افزایش تولید در این زمینه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: طبق گزاش ارائه شده، در کشور سالانه به ۵۲ هزار دستگاه تراکتور نیاز داریم که تولیدات ما در شرایط فعلی در بهترین حالت ۲۷ دستگاه در سال است.

اکبری‌تالارپشتی خاطرنشان کرد: در بحث کمباین نیز در هر روز دو دستگاه کمباین تولید می‌شود که این مقدار تولید پاسخگوی نیاز کشور نیست.

وی افزود: ما دو نوع نیاز در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی داریم؛ یکی نیاز‌های جدیدی که ایجاد می‌شود و نیاز دیگری که بر اثر فرسودگی ماشین‌آلات قدیمی ایجاد شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار