کد خبر: 1179368
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان هر کاری در این سال ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده است و از جمله وعده های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آنها را آباد می‌کند.

خاتمی امدادهای الهی در جنگ و ایجاد ترس در دل دشمنان را از جمله روش‌های یاری خداوند از مومنان برشمرد و با بیان اینکه نجات از خطرها از دیگر کمک های خداوند به مومنین است، تصریح کرد: خداوند به ملت ما هم عنایت های بسیاری داشته که در بیانات امام و رهبری به آن اشاره شده و آنان تاکید داشتند دستی بالاتر از دست های دیگر در حمایت از این انقلاب است.

وی افزود: دشمنان هر کاری در این سال ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: اگر آنها بازهم خیالاتی در ذهنشان دارند، این تجربه را داشته باشند که نابود خواهند شد و این را بی هیچ تردیدی بپذیرند.

وی ادامه داد: اگر آنها بخواهند شیطنت کنند، مشت به دهانشان خواهند خورد، همانگونه که در پاییز گذشته شیطنت کردند و مشتی محکم را خوردند چرا که این نظام و کشور الهی و خانه امام حسین است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار