کد خبر: 1178967
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی ایران از چیزی که من تصور می‌کنم و در ذهنم است عقب مانده اما رسیدن به صدر آسیا کار سختی نیست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احسان حدادی، در مورد انجام رکوردگیری و پرتاب بالای ۶۰ متر اظهار داشت: حدود یک سالی بود که در مسابقات حضور نداشتم و شب گذشته در یک رکوردگیری شرکت کردم و با پرتاب بالای ۶۰ متر نتیجه نسبتا بدی را کسب نکردم. تا آغاز مسابقه من در بازی‌های آسیایی ۴۸ روز باقیمانده است و اگر به همین شکل جلو برویم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. ریتم بدنی و تاکتیکی ام برگردد قطعا رکوردها بهتر خواهد شد.

نایب قهرمان المپیک لندن در خصوص ادامه برنامه هایش تا آغاز بازی‌های آسیایی گفت: در ۲ مسابقه دیگر شرکت می‌کنم که احتمال زیاد داخلی هستند، چون فرصتی برای برون مرزی نداریم. مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داریم و برای لیگ هم اگر شرایط فراهم باشد و با باشگاهی قرارداد ببندم، شرکت می‌کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه در آستانه بازی‌های آسیایی درخواستش از مسوولین ورزش چیست، عنوان کرد: بعد از آمدن کیومرث هاشمی به وزارت ورزش به او تبریک گفتم. هاشمی سال‌ها در ورزش و از بدنه ورزش است و از حضورش خوشحال شدم. حضور اودر ورزش برای من خوش یمن بوده و سال ۲۰۱۴ هم او رئیس کمیته ملی المپیک بود که مدال بازی‌های آسیایی گرفتم.

وی با اشاره به حریفانش در آسیا و اینکه آنها را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: خوشبختانه ورزشکاران خوبی امسال حضور دارند و الان بهترین رکورد قاره ۶۳ متر است. البته اکثر نفرات و رقیبانم اولین بار است که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند. خود من ۴ دوره شرکت کرده‌ام و در پنجمین دوره نیز با انگیزه حاضر و برای کسب خوش رنگ ترین مدال و شاد کردن دل مردم تلاش خواهم کرد.

حدادی در مورد وضعیت دوومیدانی کشور گفت: این رشته از چیزی که من فکر می‌کنم و در تصوراتم است، در این چند سال عقب مانده و امیدوارم دوومیدانی را به جایگاه اصلی اش در آسیا برسانیم. زمانی ما ۱۰ ورودی المپیک می‌گرفتیم، اما الان برای یکی دو سهمیه هم‌ مشکل داریم.

وی ادامه داد: دوومیدانی رشته پر مدالی است و فکر می‌کنم با یک مدیریت خوب می‌توانیم این رشته را به صدر آسیا برسانیم. البته کار سختی هم نیست که در بازی‌های آسیایی ۱۰، ۱۵ مدال کسب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار