کد خبر: 1178762
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی گفت: امسال استان لرستان میزبان کنگره ملی شهدا، همایش آسیب های اجتماعی و جشنواره بین‌المللی موسیقی «نواحی مهر» است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امسال استان لرستان میزبان برگزاری کنگره ملی شهدا، همایش ملی آسیب های اجتماعی و راهکارها و چالش ها و جشنواره بین‌المللی موسیقی «نواحی مهر» است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزاری کنگره شهدای استان را کمترین اقدام در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا عنوان کرد و افزود: ساماندهی گلزار شهدا از جمله برنامه ها در راستای برگزاری کنگره ملی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۴ گلزار شهدا در لرستان وجود دارد که ۱۱۳ مورد بازسازی شده است و گلزار شهدای خرم‌آباد با یک هزار و ۲۰۰ شهید و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مهرماه تکمیل می شود.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: تاکنون یادمان ۵۲ شهید جاوید الاثر در گلزار شهدای استان جانمایی شده و جانمایی یادمان ۱۶ شهید غریب استان نیز در دستورکار قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران سال گذشته چهار هزار مکاتبه برای تبدیل وضعیت شغلی خانواده های ایثارگران و شهدای استان انجام گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: طی سال گذشته تبدیل وضعیت  ۲ هزار و ۳۴۷ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات استان انجام شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار