کد خبر: 1178076
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم گفت: تعداد ۳۰۰ واحد خوابگاه برای اسکان دانشجویان متاهل تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تحقق بخشی از تامین خوابگاه‌ها برای دانشجویان متاهل خبر داد و گفت: از ۳۰۰ واحد خوابگاه متاهلی تعداد ۱۵۰ واحد آن در هفته دولت آماده به بهره برداری دانشجویان متاهل است.

خطیبی با بیان اینکه چندین سال وقفه در تامین خوابگاه‌های دانشجویی به وجود آمده است، گفت: طی سال‌های گذشته تنها حدود ۱۶۰۰ واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان وجود دارد و در دولت سیزدهم علاوه بر تلاش دانشگاه‌ها در تامین خوابگاه دانشجویی ۳۰۰ واحد ۴۵ متری تا پایان سال به بهر برداری می‌رسد تا بخشی از کمبود خوابگاه دانشجویان متاهل جبران شود.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: زمین‌های اضافه دانشگاه‌ها مسکن می‌شوند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با وزارت شهرسازی رایزنی‌هایی داشته‌ایم و موافقت‌نامه‌ای امضا شده تا زمین‌های اضافه‌ای که دانشگاه‌ها دارند را در قالب طرح جهش تولید مسکن تبدیل به خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی و مسکن برای کارکنان و اعضای هیأت علمی کنیم، اولویت اصلی واگذاری این مسکن‌ها نیز با اساتید جدیدالاستخدام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار