کد خبر: 1176723
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: عملیات آبرسانی به روستاهای چهار شهرستان دلفان، کوهدشت، پلدختر و دورود با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش جوان از لرستان، یاسر اکبریان روز دوشنبه اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای کوهدشت با احداث ۶ باب مخزن ذخیره آب جمعا به میزان یکهزار و ۸۰۰ متر مکعب با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال درحال اجرا است.

وی گفت: عملیات آبرسانی به مجتمع تخت چان شهرستان پلدختر با احداث مخزن، تجهیز، بهسازی و ساخت اتاقک چاه، بهسازی چشمه، اجرای یکهزار و ۴۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال فعال می باشد.

اکبریان در خصوص عملیات تامین آب روستای میربگ شمالی شهرستان دلفان تصریح کرد: این طرح با هفت هزار متر خط انتقال و هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال همچنین آبرسانی به روستای کارخانه "سفید کن" شهرستان دورود نیز با اجرای ۲ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال و ۲۰ میلیارد ریال در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است.

وی افزود: برخی از این پروژه ها از محل اعتبارات عمرانی استانی و برخی هم در قالب اعتبارات "جهاد آبرسانی" در حال فعالیت هستند و با بهره برداری از آن ها حدود ۱۵ هزار نفر از جمعیت روستاهای استان از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد که پیش بینی شده است این طرح ها تا هفته دولت و دهه فجر امسال بهره برداری شود.

۴۵۰ هزار اشتراک آب شهری، ۱۵۰ هزار اشتراک آب روستایی و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب لرستان است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار