کد خبر: 1182359
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
استاندار لرستان:
زیویار با بیان اینکه فلسفه نام گذاری هفته دولت یادآوری سبک زندگی و خدمت صادقانه است، گفت: پشت این عملکردها و آمار و ارقام ها باید عشق به مردم و کشور باشد و در خدمت به مردم باید از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیریم.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(8شهریور)، در مراسم افتتاح ۸۴ پروژه مخابراتی استان، اظهارداشت: ساخت و بهره برداری از پروژه های متعدد مخابراتی و ارتباطی در سراسر استان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون جای تقدیر دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه افتتاح ۸۴ پروژه مخابراتی در سراسر استان زمینه  ایجاد توازن ارتباطی را در استان ایجاد می کند، افزود: از این تعداد پروژه ۱۳ مورد مربوط به کلنگ زنی در نقاط مختلف استان با اعتبار بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال می باشد.

وی با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح پروژه های متعدد در ایام هفته دولت، اظهار کرد: هفته ی دولت فرصتی است تا الگوی ایثار و از خودگذشتگی بزرگانی مانند شهیدان رجایی و باهنر برای ما یادآوری شود.

زیویار با بیان اینکه فلسفه نامگذاری هفته دولت به نوعی یادآوری سبک زندگی و خدمت صادقانه است، گفت: پشت این عملکردها و آمار و ارقام ها باید عشق به مردم و کشور باشد.

وی با اشاره به الگوی همراهی و همدلی شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به ملت، ابراز کرد: بالاترین اقدامات و اثرها با ممارست، دوستی و همراهی به وجود می آیند، هرچند ممکن است اعتبارات ما محدود باشند اما کارهای همدلانه محدودیتی نداشته و بی انتها هستند.

گفتنی است، در این مراسم و در روز پایانی از هفته دولت ۸۴ پروژه مخابراتی به صورت وبیناری در سراسر استان کلنگ زنی و  افتتاح شد.

برچسب ها: هفته دولت ، پروژه ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار