کد خبر: 1175490
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
دوره آموزشی راویان مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور تعدادی مربی – راوی از سراسر کشور در کرمان آغاز شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز چهارشنبه 11 مردادماه آیین افتتاح دوره آموزشی راویان مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سخنانی اظهار داشت: سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفان طراح دوره‌های تربیت مربی – راوی است که از تلاش‌های وی در این زمینه قدردانی می‌کنم.

سردار محمدعلی نظری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «به حاج قاسم به‌عنوان یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم، بنابراین در سراسر کشور و به ویژه در زادگاه این بزرگوار کارهای بسیار خوبی را آغاز کردیم و این راهبرد و امر آقا یک مسؤولیت سنگینی را بر دوش همه مسؤولان، مردم، بسیجیان و پاسداران انداخت و موجب شد برنامه‌های متحدی اجرا شکل بگیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به شناختی که سردار معروفی از نظامات فکری و عملی حاج قاسم سلیمانی داشت، شورای سیاست‌گذاری مکتب سلیمانی، دبیر کلی مکتب و ستاد مکتب سلیمانی را با طراحی وی ایجاد کردیم تا از انحراف جلوگیری و از نظامات فکری حاج قاسم مراقبت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: علاوه بر سالگردهایی که برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار کردیم، همچنین برای ترویج مکتب در سال اقدامات زیادی انجام شده است.

نظری از گذر شهید سلیمانی شامل گلزار شهدا، موزه دفاع مقدس و بیت‌الزهرا (س) سردار سلیمانی در کرمان سخن به‌میان آورد و با اشاره به اینکه هر کدام از این مکان‌ها، رمز و رازی دارند، افزود: گلزار شهدای کرمان حال و هوای عجیبی دارد، زیرا بچه‌های لشکر 41 ثارالله نسبت به مسائل اخلاقی و ارتباط با ائمه اطهار توجه زیادی داشتند و به لشکر گریه‌کنان ائمه اطهار (ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) معروف است.

وی اظهار داشت: نخستین موزه دفاع مقدس کشور را شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای اولین کنگره شهدا رقم زد و او مبتکر بسیاری از زیرساخت‌ها در سراسر کشور بود که موجب نشر آثار شهدای ماست.

در همین حال سردار عبدالرضا آزادی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه از 15 استان در دوره راویان مکتب شهید سلیمانی شرکت کرده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «کار برای شهدا جهاد در راه خداست».

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار