کد خبر: 1173880
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری یک سارق حرفه ای کف زن با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کف زنی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد سارق در پوشش گردشگر با مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی که غالبا فروشنده آن واحدهای صنفی افراد مسن بودند پس از خرید اقلام برای پرداخت هزینه خرید کالا، اقدام به ارائه پول( ارز) کشور خارجی نموده که با عدم پذیرش افراد فروشنده از دریافت ارز، درخواست یادگیری نحوه استفاده از کارت عابر بانک از طریق دستگاه pos را جهت پرداخت هزینه خرید اقلام داشته که در این حین با یک ترقند اقدام به جابجایی کارت‌های عابر بانک فروشنده با کارت مشابه مسروقه نموده و بلافاصله با متواری شدن از آن مکان در یک فرصت مناسب موجودی حساب افراد را خالی می‌کند.

سلیمانی تصریح کرد: ماموران با اقدام های پلیسی و تخصصی موفق شدند متهم مورد نظر را در شهر گلسار شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

این مقام مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران پلیس آگاهی تاکنون به ۲۱ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر از دوستانش به شیوه کف زنی از فروشندگان فروشگاه های مواد غذایی در سطح شهرستان ساوجبلاغ و استان های شمالی کشور به ارزش 3 میلیارد ریال اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه تحقیقات و پیگیری های لازم به منظور شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار دارد به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار