کد خبر: 1172338
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در سه حوزه انجام می‌شود، گفت: مهم‌ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر مربوط به مسئولان است، مسئولین باید زمینه گسترش عمل خیر و زمینه معروفات را فراهم کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا، امروز(28تیر)، در گردهمایی آموزشی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارت، بانک ها، سازمان ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان اظهارداشت: هدف از برگزاری این دوره ها توانمندسازی این شوراها و تشریح برنامه های ویژه هفته احیاء ادارات با شعار سلامت سازمانی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به اینکه بزرگترین انگیزه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در سه حوزه انجام می‌شود.
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه محور اول نقش مردم نسبت به مردم است، اظهارکرد: مردم باید در همه محیط‌های اطراف خود امر به معروف و نهی از منکر کنند.
وی عنوان کرد: محور دوم، حوزه مردم نسبت به مسئولین است که مهم‌ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مسئولان یوده یعنی مردم باید کار خوب را از مسئولان مطالبه گری کنند.
حجت الاسلام مهدوی نیا حوزه مسئولین نسبت به مردم را محور سوم خواند و اظهارکرد: وظیفه مسئولان در باب امر به معروف و نهی از منکر سنگین‌تر از دیگران است.
وی در پایان تأکید کرد: مسئولین باید زمینه گسترش عمل خیر و زمینه معروفات را فراهم کنند و زمینه شرور و آفات و منکرات را از دسترس بردارند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار