کد خبر: 1172143
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
امثال خاتمی و همقطاران وی به هیچ عنوان حامی حقوق زنان نیستند. دیروز با حمایت از «قاتلِ یک زن» و امروز با حمایت از هنجارشکنی و بی حجابی زنان.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، بی بی سی فارسی در مطلبی با عنوان «محمد خاتمی در واکنش به بازگشت گشت‌های پلیس: خطر خودبراندازی بیشتر شده است» نوشت:«محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران، در میان جمعى از مشاورانش گفته است که «به نظر مى‌رسد خطر خودبراندازى که بارها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخوردهاى پلیسی، امنیتى و احکام قضایى نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعى خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایى مى‌کند».»

بی بی سی فارسی در ادامه نوشت: «او در تازه‌ترین اظهاراتش گفته: «با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه‌هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى‌رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.»»
 


یک سوال؛ به نظر شما خاتمی مدافع حقوق زنان است؟! پاسخ قطعا منفی است؛ چرا؟! به این نمونه توجه کنید. وقتی «نجفی» شهردار پیشین اصلاح طلب تهران همسر دومش را با شلیک گلوله به قتل رساند، جریان اصلاح طلب و شخص محمد خاتمی به تکاپو افتادند. شاید تصور کنید که این تکاپو در محکومیت این جنایت و حمایت از مقتول که زنی جوان بوده، به راه افتاده بود؛ اما اصلا اینطور نبود.

اتفاقا تکاپوی خاتمی و جریان اصلاح طلب در دفاع از «قاتلِ یک زن» بود. خاتمی با حساسیت ویژه مسئله حمایت از قاتلِ یک زن را پیگیری و جریان اصلاح طلب نیز برای آزادی وی مبلغ کلانی را تدارک دید.

این طیف مقتول را که زنی جوان بود، آماج توهین و تهمت قرار دادند و قاتلِ یک زن را در حد یک قهرمان بالا بردند. امثال خاتمی و همقطاران وی به هیچ عنوان حامی حقوق زنان نیستند. دیروز با حمایت از «قاتلِ یک زن» و امروز با حمایت از هنجارشکنی و بی حجابی زنان.

 

همصدایی «اینترنشنال» و روزنامه کرباسچی

شبکه تروریستی اینترنشنال از گزارش منتشر شده در یک روزنامه داخلی استقبال کرد.

روزنامه هم میهن- به مدیریت کرباسچی- در مطلبی نوشت:« موضوع این است که در جامعه اقلیتی به حجاب اجباری معتقدند و حتی در بین قشر مذهبی و متدین واقعی هم این اقلیت ناچیز هستند، اما صدا و زورشان زیاد است. آنها اقلیتی هستند که دست به چنین اقداماتی می‌زنند. به فرض این که آنها اکثریت هم باشند حق ایجاد معاذیر و اقدامات غیرقانونی برای شهروندان را ندارند. حاکمیت باید به این نگاه برسد که بحث حجاب اجباری از کنترل خارج شده است. باید تصمیم بگیرند اما آقایان می‌خواهند استخوان لای زخم بگذارند و دل هر دو طرف را به دست بیاورند. به همین جهت، هر روز این دوگانگی‌ها بیشتر می‌شود.»
 


ملت عزیز ایران مردمی متدین و شریف هستند. این مردم در مقاطعی همچون شب های قدر در ماه مبارک رمضان و نماز باشکوه عید فطر و جشن غدیر و راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و...بارها و بارها اعتقادات و همدلی خود را نمایش داده اند، اما جریان غربگرا با انکار این واقعیت بدیهی، حقیقت را سانسور می کند.

اتفاقا این جماعت هنجارشکن هستند که در اقلیت بوده و تلاش می کنند تا با شلوغ بازی و داد و فریاد، خود را اکثریت جا بزنند. رهبر معظم انقلاب ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در دیدار مسئولان نظام فرمودند:«کشف حجاب، حرام شرعی و حرام سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب میکنند نمیدانند این را؛ اگر بدانند که پشت این کاری که اینها دارند میکنند چه کسانی هستند، قطعاً نمیکنند؛ من میدانم. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دینند، اهل تضرّعند، اهل ماه رمضانند، اهل گریه و دعایند، [منتها] توجّه ندارند که چه کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه‌ی با حجاب است. جاسوسهای دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند. اگر بدانند، حتماً نمیکنند. به هر حال، این مسئله قطعاً حل خواهد شد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار