کد خبر: 1171446
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
پر‌سپولیس امروز در دومین دیدار دوستانه پیش‌فصل خود به مصاف استقلال خوزستان رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرخپوشان پایتخت در دومین دیدار دوستانه خود از ساعت ۱۹:۱۰ به مصاف استقلال خوزستان رفت و با تک حسین کنعانی به پیروزی رسید.

پر‌سپولیس در این بازی با این ترکیب وارد میدان شد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی، وحدت هنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری و مهدی عبدی

در دقیقه ۲۶، همکاری خوب سرخپوشان با پاس عمقی به مهدی عبدی ختم شد که مدافع حریف با خطا او را متوقف و داور اعلام پنالتی کرد. حسین کنعانی پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان پنالتی را به گل اول بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۳۰، پاسکاری زیبای پر‌سپولیس پشت محوطه جریمه این بار به محمد عمری رسید که او بعد از دریبل یک بازیکن شوتزنی کرد و ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس کاملا عوض شد و این بازیکنان به میدان رفتند:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد سورگی، سعید صادقی، علیرضا خدادادی و شهاب زاهدی

در نیمه دوم مثل نیمه نخست جریان بازی در اختیار سرخپوشان بود و چند موقعیت خوب از روی شوت از راه دور و سانتر از جناحین خلق شد که شوت‌های اسماعیلی‌فر و صادقی و هم‌چنین ضربه سر خدادادی راهی به دروازه پیدا نکردند.

در نهایت بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

شاگردان گل‌محمدی فردا در سومین بازی دوستانه خود به مصاف پیکان می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار