کد خبر: 1169663
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع چند فقره سرقت در هفته‌های اخیر از انباری باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد فشافویه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل تجسس کلانتری حسن آباد با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و بازبینی دوربین‌های مدار بسته هویت و مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی کردند.

طرهانی بیان داشت: با بدست آمدن این اطلاعات و با دادن مشخصات ظاهری سارقان به عوامل گشت کلانتری، گشت زنی‌های هدفمند محسوس و نامحسوس آغاز شد که سرانجام عوامل گشت کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که متوجه حضور سارقان در داخل یک باغ شده که بلا فاصله وارد عمل و در پی یک تعقیب و گریز هر ۳ متهم دستگیر که در بازرسی اولیه از آنان مقداری کابل و لوازم سرقتی از باغات کشف و به کلانتری انتقال داده شدند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری کهریزک در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از باغ‌ها در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیاز‌های مالی، عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: تاکنون ۵ مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه و از متهمان شکایت خود را ثبت کرده و، متهمان نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار