کد خبر: 1169571
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
عضو هیات مدیره پرسپولیس مبلغ قرارداد بیرانوند را اعلام کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حسین خبیری ، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته شده قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 14 میلیارد است، در صورتی که او پیشنهاد 90 میلیاردی داشته است، گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است، ما هم می توانیم بگوییم 200 میلیارد می دهیم تا فلان بازیکن به باشگاه ما بیاید، این فقط فضا را ملتهب کردن است و خودشان وارد یک بحران خودساخته شدند.

وی در خصوص اینکه واقعا قرارداد بیرانوند 14 میلیارد است، تاکید کرد: بله، این موضوع شفاف است و در سایت سازمان لیگ و کدال منتشر می‌شود. برای آپشن ها هم فدراسیون چارچوبی را تعیین کرده و براساس همان چارچوب باشگاه قرارداد می بندد.

عضو هیات مدیره عنوان کرد: اینکه باشگاه در جذب بازیکنان، پرداخت پول فصل گذشته آنها و هزینه اردوها خوب عمل می کند، نشانه مدیریت خوب است و این جای تعجب ندارد. بیشترین زحمت را درویش می کشد و  اعضای هیات مدیره هم تلاش می کنند که باشگاه خوب اداره شود. خوشبختانه ما مقابل هواداران پرسپولیس و مسوولینی که این تیم مدیریتی را انتصاب کردند روسفید شدیم و امیدوارم این راه را ادامه دهیم و با کسب جام های محتلف هواداران را خوشحال کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار