کد خبر: 1168917
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پیروز جنین، پیروزی ملت فلسطین و همه محور مقاومت است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، داوود شهاب روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه المیادین افزود: تصمیم برای ورود گروه‌های مقاومت در غزه به درگیری جنین گرفته شده بود و زمان این اقدام به تحولات جنین موکول شد.

وی با بیان اینکه با وجود همه زخم‌ها و دردها، امروز روز شادی و افتخار ماست، اظهار داشت: این پیروزی برای جنین چیز عجیب و جدیدی نبود و یکی از عوامل این پیروزی، تاکتیک‌های میدانی و امنیتی مبارزین بود.

شهاب اضافه کرد: جنین ملت فلسطین و همه حامیان و پشتیبانان آن را متحد کرد و مقاومت تنها عاملی است که همه ملت فلسطین بر آن اتفاق نظر دارند و حول آن اجتماع می‌کنند.

وی گفت: مبارزان فلسطینی، مهارت خود را در مقابله با دشمن و به دام انداختن آن و کمین زدن و کارگزاری بمب‌ها و مواد منفجره نشان دادند و به خاطر توان مقاومت در جلوگیری از ضربه‌های پیشگیرانه دشمن، او را شکست دادند و وادار به عقب نشینی کردند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: گردان‌های قدس توانست فقط در چند ساعت، پنج پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کند.

شهاب از حمایت‌های مردم یمن که با خروج میلیونی به خیابان‌ها از ملت فلسطین اعلام حمایت کردند، تقدیر کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا هدف حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهاد‌ها و کشور‌های اسلامی و عربی روبه‌رو شد و این کشور‌ها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز امروز بعد از دو روز یورش به جنین و وقوع عملیات استشهادی در شهر تل آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد و پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت غزه به این یورش، اعلام کرد که یورش به جنین به پایان رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار