کد خبر: 1166440
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه غربی‌ها اخلاق و ارزش‌های فطری را از بین بردند، تأکید کرد که غرب به دنبال تربیت نادرست و فاسد مردم است که مبتنی بر مادیگرایی باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن بعد از ظهر امروز یکشنبه به شدت از غرب و تعالیم فاسد آن انتقاد و تأکید کرد که فرهنگ غربی، مکارم اخلاقی و کمال انسانی را نادیده می‌گیرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، غرب به دنبال تربیت نادرست و فاسد مردم است که مبتنی بر مادیگرایی است؛ لذا غربی‌ها اخلاق و ارزش‌های فطری را از بین بردند و در بسیاری از موارد، با انسان به عنوان یک موجود که دارای کمالات انسانی است، نه حیوانی، برخورد نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال صدور مفسده‌ها به جوامع اسلامی هستند، تصریح کرد: در جهان اسلامی ما، غرب کسانی را هدف قرار می‌دهد که از معرفت علمی برخوردار هستند و می‌توانند به امت اسلام خدمت کنند؛ مانند هزاران نفر از دانشمندان ایرانی و عرب. غرب با ترور یا جذب، این افراد را هدف قرار می‌دهد.

رهبر انصارلله خاطر نشان کرد: دشمنان جنگ همه‌جانبه‌ای را علیه قوانین و احکام اسلامی آغاز کرده‌اند تا اینکه این قوانین نادیده گرفته شود دیگر تعهدی به حلال و حرام وجود نداشته باشد.

سید عبدالملک۲۹ خرداد هم ضمن انتقاد شدید از غرب، تأکید کرد، لابی یهودی و صهیونیست، ارزشها، فطرت و اخلاق انسانی را به صورت کلی هدف قرار داده است و به همراه «غربِ کافر» تمام امکانات خود را به کار گرفته است تا نفس بشریت را فاسد کند.

وی با بیان اینکه هدف لابی صهیونیست و غرب، تسهیل سیطره بر مردم و به بردگی کشاندن آنان است، تصریح کرد: آمریکا پرچمدار فساد و پستی است و به صورت بسیار وقیحانه‌ای آن را به دوش می‌کشد.

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، ترویج کننده همجنسگرایی است، تأکید کرد، بایدن در تلاش است به همجنسگرایی عمومیت ببخشد و از نظر سیاسی و حقوقی از آن حمایت می‌کند و قصد دارد آن را به سایر کشور‌های تحمیل کند.

الحوثی در پایان خاطر نشان کرد، گسترش رذایل اخلاقی و نابود کردن ارزش‌ها و اخلاق، بدترین نوع حمله به انسان است تا فطرت ایمانی را از آن بگیرد و از تعالیم خداوند دور کند.

رهبر جنبش انصارالله همچنین پیش از این بار‌ها نسبت به خطر صهیونیسم و آمریکا و کشور‌های غربی هشدار داد و تأکید کرد، باید به جهاد در برابر دشمن صهیونیستی ادامه داد. وی با تأکید بر اینکه تلاش برای بیرون راندن صهیونیست‌ها از سرزمین فلسطین، یک جهاد است، تصریح کرد: دشمنی و قطع رابطه به آنان، یک مسئولیت ایمانی و انسانی است. ملت یمن نیز به خاطر هویت ایمانی خود، به مواضع خود پایبند است و در همه عرصه‌ها حضور دارد.

رهبر انصارالله با بیان اینکه صهیونیست‌ها از خیزش ملت‌های مسلمان و تحرک بر مبنای اصول قرآنی و تلاش جهت توانمندی نظامی، واهمه دارند، خاطر نشان کرد: ملت ما در تلاش است با آزادگان فلسطینی، در بیرون راندن صهیونیست‌ها و بازپسگیری مقدسات، سهیم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار