کد خبر: 1166004
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی ، شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، امروز در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌‌آموز، اظهار کرد: اگر قرار است دانش‌آموز در تراز جمهوری اسلامی تربیت شود و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شود، با همکاری، همیاری و هم‌افزایی مدارس، خانواده‌ها، رسانه‌ها و اجتماع صورت می‌پذیرد. 

وی با بیان اینکه بارگذاری شهریه مدارس غیردولتی از ۳۱ خرداد آغاز شد،  ادامه داد: به تدریج از ۳۱ خرداد، شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس غیردولتی روی سایت مشارکت‌ها بارگذاری شده است. 

محمودزاده با بیان اینکه الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی در شورای نظارت مرکزی تصویب و به مدارس ابلاغ می‌شود، افزود: در شهریه مدارس غیردولتی، شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه به صورت جداگانه اعلام می‌شود؛ حداکثر ساعات اوقات فراغت در دوره ابتدایی ۶ ساعت، در دوره متوسطه اول ۸ ساعت، در دوره متوسطه دوم ۷ ساعت و هنرستان‌ها ۲ تا ۵ ساعت است. 

وی با تأکید بر اینکه امسال هیچ معلمی با تحصیلات غیرمرتبط در مدارس غیردولتی تدریس نخواهد کرد، گفت: ۳۶۰ ساعت دوره آموزشی برای معلمان مدارس غیردولتی پیش‌بینی کرده‌ایم و این آموزش‌ها در شهریه مدارس غیردولتی تاثیرگذار است. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه ۷ ماه بررسی کارشناسی برای تصویب  الگوی شهریه مدارس غیردولتی صورت گرفته است، گفت: این الگو دارای شاخص‌های متعددی اعم از وضعیت نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و برنامه‌های آموزشی است. 

وی به شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: شهریه مدارس غیردولتی از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار