کد خبر: 1163405
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
با وجود گذشت ۴۵ سال از سازش حکومت مصر با رژیم صهیونیستی و درپی تیراندازی یک سرباز مصری در مرز این کشور با سرزمین‌های اشغالی، حالا ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به سوی همه سربازان مصری در صورت نزدیک شدن به حصار مرزی شلیک خواهد کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که دستورالعمل‌های جدید ارتش اسرائیل شامل تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت هر سرباز مصری در این منطقه می‌شود.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به نظامیانش دستور داده است تا به سمت هر سرباز مصری که اقدام غیر طبیعی را انجام می‌دهد، تیراندازی کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، به نظامیان دستور داده شده است که از نزدیک شدن به دیوار مرزی خودداری کرده و با هر اقدام غیر طبیعی به عنوان عملیات ضد صهیونیستی برخورد کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به نظامیان خود دستور داده است که در صورت مشاهده هرگونه تحرک مشکوکی این اتفاق را گزارش دهند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که ارتش اسرائیل سه‌شنبه نتایج نهایی تحقیقات خود درباره حادثه اخیر را منتشر خواهد کرد.

این دستورالعمل‌ها پس از آن صادر شده است که در جریان عملیات ضد صهیونیستی یک سرباز مصری در مرز این کشور با سرزمین‌های اشغالی، سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

سرباز ۲۳ ساله ارتش مصر به نام «محمد صلاح» بامداد روز شنبه (۱۳ خرداد)، در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن‌ها را از پای درآورد.

این درگیری ساعت چهار و نیم بامداد همان روز در گذرگاه «نیتسانا» که در سال ۱۹۸۲ پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد. معاهده سازش بین حکومت مصر و رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۷۸ میلادی بین دوطرف امضا شد.

این درگیری و تبعات آن موجی از انتقادات علیه این اقدام و ضعف عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت و حتی موجب شد یک گردان از نظامیان رژیم صهیونیستی از انجام خدمت نظامی در مرز مصر خودداری کردند.

کمیته تحقیقات درباره عملیات ضدصهیونیستی اخیر در مرز مصر با سرزمین‌های اشغالی دیروز یکشنبه، با ارائه جزئیات جدیدی از آن، از شکست نظامی ارتش رژیم اشغالگر در پی این عملیات پرده برداشت و اعلام کرد: نظامیان ما صدای تیراندازی را با صدای باد اشتباه گرفتند.

این نتایج نشان داد که دو نظامی صهیونیست در ۲۰۰ متری محل عملیات مستقر بوده و صدای شلیک چهار گلوله را شنیده اند، اما به ظن اینکه، صدا‌های شنیده شده، صدای باد بوده و یا اینکه یک اتفاق معمول در این منطقه رخ داده، اقدام به گزارش آن نکرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار