کد خبر: 1163142
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
در پی آتش‌سوزی گسترده یک کشتی گردشگری در دریای سرخ، عملیات نجات ۲۴ مسافر این کشتی با موفقیت انجام شد و امدادگران در جستجوی ۳ گردشگر مفقودشده این حادثه هستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، عصر امروز یک‌شنبه، یک کشتی گردشگری در دریای سرخ دچار آتش‌سوزی شد و با اجرای عملیات نجات از سوی گروه‌های امدادی مصری، ۲۴ تن ازمسافران این کشتی نجات یافتند. حال تمامی نجات‌یافتگان مساعد اعلام شده و بنا بر گزارش‌ها، این افراد بر اثر حادثه حریق کشتی آسیبی ندیده‌اند؛ اما جستجو‌ها در خصوص ۳ فرد مفقودشده در این حادثه جریان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، دستگاه‌های امدادی مصری، با دریافت گزارشی در خصوص آتش‌سوزی یک کشتی گردشگری حامل ۲۷ گردشگر در دریای سرخ، نسبت به اجرای این عملیات نجات اقدام کردند. در میان نجات‌یافتگان این حادثه علاوه بر اتباع مصر، نام ۱۲ تبعه انگلیسی نیز دیده می‌شود و جستجو در خصوص ۳ گردشگر انگلیسی دیگر ادامه دارد.

کشتی گردشگری هریکین، سفر خود را ششم ژوئن از بندر پورت غالب آغاز کرده و قرار بوده امروز به این بندر بازگردد، اما در جریان سفر خود دچار حریق شده است.

بررسی‌های اولیه از وقوع اتصالی در موتورخانه این کشتی گردشگری حکایت دارد و گزارشی در این خصوص تقدیم دادستانی کل مصر شده است. همچنین به دنبال این حادثه، به اورژانس و اداره بهداشت استان دریای سرخ مصر هشدار افزایش سطح آمادگی داده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار