کد خبر: 1162603
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

دو پسر خاله در جشن عروسی درگیری خونینی را رقم زدند که یکی از آن‌ها به قتل رسید.
به گزارش جوان، ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه چهارشنبه ۱۷ خرداد‌ماه قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در مجلس عروسی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در تالار عروسی حوالی منطقه خاوران در یکی از خیابان‌های جنوب‌شرقی تهران با جسد مرد جوان افغانی به نام کریم روبه‌رو شد که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول از مدتی قبل با پسرخاله‌اش اختلاف داشته تا اینکه ساعتی قبل در مراسم عروسی یکی از دوستانشان درگیری مرگباری را رقم می‌زنند. همچنین مشخص شد قاتل وقتی متوجه می‌شود پسرخاله‌اش به جشن عروسی دعوت شده به تالار می‌آید و پس از قتل فرار می‌کند.
یکی از شاهدان عینی به مأموران پلیس گفت: «چند سالی است که خانواده کریم با خانواده منصور پسرخاله‌اش در افغانستان اختلاف دارند. آن‌ها چند باری به خاطر مسائل خانوادگی و طایفه‌ای با هم درگیر شده بودند، اما با میانجیگری ریش‌سفیدان و بستگان دیگر آشتی می‌کردند. اختلاف خانوادگی آن‌ها باعث شده بود دو پسرخاله هم چند باری با هم درگیر شوند و از هم کینه به دل بگیرند. امشب عروسی یکی از بستگانمان و کریم هم دعوت بود. همه در حال شادی بودیم که منصور وارد مجلس و با کریم درگیر شد. او ناگهان با چاقو ضربه‌ای به کریم زد و وقتی دید او خونین روی زمین افتاده به سرعت فرار کرد. ما تلاش کردیم مانع فرارش شویم، اما موفق نشدیم و بلافاصله با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتیم و موضوع را خبر دادیم. متأسفانه کریم به خاطر خونریزی شدید فوت کرد.»
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی در تلاشند قاتل فراری را بازداشت کنند.
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار