کد خبر: 1162372
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
سخنگوی کرملین تأکید کرد که ناتو صلح و ثبات را به ارمغان نمی‌آورد بلکه باعث بی‌ثباتی در اماکن حضور است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه هر گونه احیای همکاری و هماهنگی با پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را بی فایده توصیف کرد.

«دیمیتری پسکوف» در نشستی خبری در مسکو ضمن تأکید بر این مسأله افزود: ناتو صلح و ثبات را به ارمغان نمی‌آورد؛ بلکه این ائتلاف نظامی وضعیت را در هر جایی که حضور می‌یابد بی‌ثبات می‌کند؛ بنابراین ما به هیچ وجه همکاری با ناتو را مفید نمی‌دانیم.

وی به موضوع انفجار در سد «کاخوفکا» هم پرداخت و اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه وضعیت منطقه خرسون را پس از تخریب نیروگاه برقی آبی کوخوفکا تحت کنترل خواهد داشت، ولی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازدید از مناطق سیل‌زده پس از انفجار سد ندارد.

پسکوف با اشاره به پرونده انفجار در خط لوله انتقال گاز نورد استریم هم گفت که تمام جزئیات خرابکاری در نورد استریم باید طی تحقیقات شفاف اعلام شود، اما طرف روسی امکان دسترسی به این جزئیات را در اختیار ندارد.

سخنگوی کرملین اظهار داشت: انفجار خط لوله آمونیاک «توگلیاتی- اودسا» اتفاق دیگری است که بیشترین تأثیر منفی را بر توافق [صادرات]غلات گذاشته و آن را از نظر تمدید پیچیده می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار