کد خبر: 1162078
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: قطار شهری کرج زمانی در کارکرد حمل و نقل عمومی موثر خواهد بود که امکان مسافرگیری از خط ۵ متروی تهران در ایستگاه شهید سلطانی را داشته باشد.

عمارایزدیار در پایان یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع اصحاب رسانه با اشاره به بازدید از روند پیشرفت ایستگاه شهید سلطانی اظهار کرد:اتصال قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی در خط ۵ متروی تهران از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج اولویت اصلی مدیریت شهری بوده است که روند رو به رشد و قابل توجهی را داشته و در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان دوره ششم محقق خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: با پی گیری اعضای شورای شهر و شهردار، با تغییر پیمانکار پروژه و نقشه اجرایی ، گره ترافیکی این مسیر با راه اندازی مترو برطرف خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به مصوبات عمومی این جلسه در خصوص تملک مسجد ابوذر غفاری در منطقه گلشهر اشاره و تصریح کرد: پس از تملک این مسجد بنای جدید در مکان مشخص با کمک شهرداری و هزینه تملک احداث خواهد شد.

ایزدیار به راه اندازی خط اتوبوس بی آر تی (تندرو) اشاره کرد و گفت: این خط اتوبوس حد فاصل میدان حصارک تا میدان کرج طراحی شده است و در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گرفته است .

وی خاطرنشان کرد: مدیریت و اجرای طرح پارکینک های حاشیه ای معابر بخصوص معبر شهید بهشتی موضوع دیگری بود که توسط اعضای شورای شهر بررسی شد که در این راستا ۲۳ معبر برای طرح پارک حاشیه ای در نظر گرفته شده است.

ایزدیار افزود: فرهنگ سازی در جهت آموزش فرهنگ رانندگی از دیگر مواردی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد که مقرر شد با همکاری و هماهنگی پلیس راهور برنامه های آموزش همگانی رانندگی انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار