کد خبر: 1162051
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
عضو شورای اسلامی شهر کرج:
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت:ساماندهی ورودی های شهر با ایده و تعهد همراه شود زیرا مقوله زیباسازی بیشتر از بودجه، نیازمند خلاقیت و تعهد است.

مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از شهردار محترم جناب آقای کیانی، ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج جناب آقای مهندس عاقلی و معاونت فضای سبز سازمان مذکور جناب آقای مهندس رضیان بابت ساماندهی ورودی شهر اظهارداشت : از شهردار بابت ساماندهی ورودی شهر در مجاورت پل فردیس که با هزینه بسیار حداقلی و با کیفیت بالا انجام شده است تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از تذکرش مجددا ضمن تشکر از شهردار جهت پیگیری موضوع نیروهای موسوم به کت و شلواری در معاونت خدمات شهری و آغاز ساماندهی آنان در ماه گذشته تصریح کرد:متاسفانه این موضوع به صورت کامل مرتفع نشده است و از تعداد 72 نیروی مشمول صرفا حقوق 28 نفر قطع شده است و با 44 مورد برخوردی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ضمنا در مواردی مشاهده شده است که برخی از این نیروها در حالی که کماکان به کار دفتری اشتغال دارند به صورت ظاهری در مکاتبات در مشاغل سرکارگری، تاسیسات و ... مشغول به کار شده‌اند که ضرورت دارد تذکرات لازم در این خصوص به مدیران محترم مناطق داده شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

حاجی قاسمی اذعان کرد: در تذکرات متعدد قبلی به موضوع تبدیل وضعیت قراردادی افرادی خاص از قرارداد حجمی به قرارداد رسمی با استناد به آرای دیوان عدالت اداری پرداخته شد و تاکید شد که واحد حقوقی شهرداری نسبت به ارائه مستندات و اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری به فوریت اقدام نماید.

وی تاکید کرد: متاسفانه پیگیری در زمان مناسب به بهانه‌های واهی صورت نمی‌گیرد و زمان موثر برای احقاق حق شهرداری کرج از دست می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار