کد خبر: 1161555
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان در طول فصل توانستند تمرکز خود را حفظ کنند و با اقتدار لیگ برتر و جام‌حذفی را به پایان بردند که با کسب دو جام مزد زحمات خود را هم گرفتند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حمید درخشان در مورد قهرمانی‌های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی اظهار کرد: یکی از فاکتورهایی که پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کرد آرامش و صبوری مجموعه تیم و باشگاه، هواداران و بازیکنان بود. پرسپولیس در این فصل توانایی های خود را به خوبی نشان داد و از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد به بهترین شکل بهره می‌برد.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان در طول فصل توانستند تمرکز خود را حفظ کنند و با اقتدار لیگ برتر و جام‌حذفی را به پایان بردند که با کسب دو جام مزد زحمات خود را هم گرفتند.

او با اشاره به اتفاقاتی که در فینال جام حذفی رخ داد، گفت: یکی از اتفاقات نادر فوتبال را در این بازی شاهد بودیم. داور مصدوم شد و بعد از آن شاهد بودیم روند بازی به شکل دیگری پیش رفت. با تصمیم‌های داور بازی باعث شد قهرمانی ما برای دقایقی به تاخیر بیافتد اما به دلیل همان تمرکز و فاکتورهایی که در پرسپولیس وجود دارد یحیی و تیمش توانستند به بازی بازگشته و دوباره خود را در مسیر قهرمانی قرار دهند.

درخشان به نیمکت پرسپولیس اشاره کرد و افزود: یکی از فاکتورهای موفقیت پرسپولیس به نیمکت این تیم باز می‌گردد. یحیی در کنار کادر فنی اثرگذار این تیم شرایط خوبی را پیش روی پرسپولیس قرار دادند و حضور افرادی مانند کریم باقری و افشین پیروانی نیز باعث شد تا این زنجیره به بهترین شکل ایجاد شود.

وی به حضور هواداران هم اشاره کرد و گفت: آنها در سرما و گرما همیشه در کنار تیم هستند و در فینال نیز با حضور خود سهم به سزایی در جشن قهرمانی تیم خود داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار