کد خبر: 1161335
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» به نقل از منابع لبنانی نوشت که وزیر امور خارجه عربستان سعودی، ابتدای هفته پیش‌رو، عازم تهران می‌شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم»، شامگاه امروز (جمعه)، به نقل از منابع سیاسی لبنانی نوشت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی ابتدای هفته پیش‌رو به تهران سفر خواهد کرد.

این روزنامه در این باره نوشت: «او پیامی را از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی خواهد آورد که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.»

این رسانه در ادامه افزود که بن فرحان در این سفر به منظور بررسی روابط دو کشور با رئیس‌جمهور ایران و چند مقام دیگر دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی که به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه بریکس و دوستان بریکس در آفریقای جنوبی به سر می‌برند، شامگاه امروز، با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار از پیشرفت‌های خوب حاصله در روابط دوجانبه ابراز خرسندی کرد و افزود: «خوشبختانه سفرای دو کشور تعیین و به طور متقابل معرفی شدند و زمینه برای گشایش سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها فراهم است.»

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان نیز در این دیدار از پیشرفت‌های بسیار خوب حاصله در روابط دوجانبه ابراز خرسندی کرد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی همچنین تاکید کرد که در پاسخ به دعوت به عمل آمده، بزودی به تهران سفر خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار