کد خبر: 1161272
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
وزیر بهداشت اعلام کرد:
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد، همچنین ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه شد.

بهرام عین‌اللهی ۱۲ خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دانشکده جدید پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه در دولت قبل کلنگ‌زنی شده بود و در زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با همت مسئولان این پروژه تکمیل شد.

وزیر بهداشت گفت: ۵۵۰ دانشجوی پرستاری و مامایی در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و پروژه دانشکده پرستاری یکی از بهترین دانشکده‌های کشور است.

وی با اشاره به کمبود‌های تجهیزاتی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، یادآور شد: قطعاً پس از بازگشت به تهران کمک‌های مالی برای خرید تجهیزات در نظر گرفته می‌شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد، ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه شد.

وزیر بهداشت و درمان در پایان گفت: ۲۰۰۰ پروژه خانه بهداشت در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد و در سال جدید سایر پروژه‌ها تکمیل می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار