کد خبر: 1161244
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور خصوصاً زابل، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و این شرایط از فردا تا یکشنبه هفته آینده در خوزستان نیز حاکم است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد گرد و خاک در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان و اردبیل همچنین سواحل خزر داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه ۱۲ خرداد در برخی نقاط آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، یزد، اردبیل، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک گاهی تگرگ پیش‌بینی می‌شود، این شرایط روز شنبه ۱۳ خرداد در بخش‌هایی از استان اصفهان نیز حاکم است.

وی افزود: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان، یزد، قم و اصفهان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک خصوصاً در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور خصوصاً زابل، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و این شرایط از فردا تا یکشنبه در خوزستان نیز حاکم است.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۵ و ۴۲ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهر‌کرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار