کد خبر: 1161076
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پرواز‌های ما به سرزمین وحی از سوم خرداد ماه شروع شده و تا اول تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، گفت: یکی از درخواست‌های ایران از وزیر حج عربستان، برقراری پرواز زائران ایرانی به "فرودگاه طائف" بوده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، سید عباس حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت امروز در ترمینال سلام فرودگاه امام پیش از عزیمت به عربستان سعودی برای حضور در مناسک حج تمتع ۴۰۲ اظهار کرد: پرواز‌های ما به سرزمین وحی از سوم خرداد ماه شروع شده و تا یکم تیر ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد؛ تا الان ۶۶ کاروان با جمعیت ۹۸۰۰ نفر در مدینه و ۲۴ کاروان نیز در مکه هستند.

وی افزود: تاکنون همه چیز طبق برنامه بوده و به نحو احسن انجام شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره دیدار‌ها با مسئولان عربستان نیز گفت: دیدار‌هایی پیش‌بینی شده و درخواست‌هایی را از وزیر حج عربستان سعودی داشته‌ایم. یکی از خواسته‌های ما این است که امکان جابه‌جایی زائرین از فرودگاه طائف را داشته باشیم تا مسیر کاهش پیدا کند.

حسینی ادامه داد: در حوزه اسکان تلاش کردیم تا مناطق جدیدی را اضافه کنیم تا قیمت‌ها کاهش پیدا کند و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تصمیم به از سرگیری حج عمره گفت: در ابتدا لازم است تا در داخل کشور درباره حج عمره تصمیم گرفته شود و اگر به ما ابلاغ شود ما هم مذاکرات را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: کل فرایند‌های اجرایی را بررسی کردیم و در مدت کرونا، ایرادات را احصا کردیم و در تلاشیم تا فرایند‌های احصا شده را به بهترین شکل اجرا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار