کد خبر: 1160756
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هرگونه حمل و نگهداری، قاچاق سلاح و مهمات جرم بوده و می‌بایست تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که پلیس با آنان با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار "قاسم رضایی" در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: طی بازدیدی که از شهرستان سردشت صورت گرفت، الحمدالله تعامل و هم‌افزایی بسیار خوبی در سطح استان برای توسعه امنیت پایدار وجود دارد و قطعا پایداری امنیت منوط به احساس وظیفه همه ما در خصوص این مقوله مهم است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد، گفت: این امنیت به برکت خون مطهر شهدا، تلاش شبانه روزی همکارانم و همچنین مشارکت مردم عزیز برقرار شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی در کشور سعی می‌کند اقتدار و دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند که نیروهای نظامی و انتظامی شبانه روز در تلاشند تا شرایطی فراهم کنند امنیت و آرامش پایدار برای مردم ایران اسلامی برقرار باشد.

وی ضمن اشاره به اغتشاشات سال گذشته نیز گفت: مدیریت میدان در این استان به خوبی انجام شده که عملکرد و تدابیر نیروهای انتظامی در مدیریت مطلوب و همچنین برقراری نظم و امنیت اجتماعی در استان جای تقدیر دارد.

سردار رضایی تاکیدکرد: هرگونه حمل و نگهداری، قاچاق سلاح و مهمات جرم بوده و می بایست تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که پلیس با آنان با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت های خاموش و مقتدرانه همکارانم در انتظامی و مرزبانی استان بوده و اگر موفقیتی در ماموریت ها به دست آمده به برکت خون شهدای عزیزمان است.

ایستادگی قاطعانه پلیس دشمنان را مأیوس کرده است

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قریشی" امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: باید قدردان تلاش کسانی باشیم که برای امنیت مردم تلاش می‌کنند.

وی افزود: ایثار و فدارکاری کارکنان انتظامی و مرزبانی استان در ماموریت‌های گوناگون برکسی پوشیده نیست و ما همه قدردان این زحمات شبانه روزی هستیم.

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش و ایثار شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان پلیس در مقابله با ناهنجاری ها و جرایم خاطر نشان کرد: ایستادگی قاطعانه عزیزان ما دشمنان را که درصدد القاء ناکارآمدی نظام و ناامیدی مردم هستند، مأیوس کرد.

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی ما وقتی زیر آیات قرآن کریم رژه می روند نشان از این است که همه همچون سردار شهید سلیمانی شاگردان مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند.

قریشی خاطر نشان کرد: امروز کارکنان پلیس در راه امنیت مردم با جان و دل و با روحیه جهادی و انقلابی خدمت می کنند که شهداء و جانبازان پلیس، خود گواه روشن این موضوع هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار