کد خبر: 1160661
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: با هدف یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان‌تر شهروندان، ۴۰ عدد تابلو در سطح منطقه نصب شد.

محمد گروسی از نصب و اصلاح تابلوهای معابر در سطح منطقه خبر داد و گفت: عدم نامگذاری بسیاری از معابر باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده برای شهروندان و سردرگمی آن‌ها می‌شود. در همین راستا معابر فاقد نام و تابلو در سطح منطقه، شناسایی و نسبت به نام‌گذاری و تهیه ونصب تابلو در این معابر اقدام شد.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: جلسات کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر با هدف بهبود شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر شهری با حضور صاحبنظران و کارشناسان مرتبط و معتمدین شهر بصورت مستمر برگزار می‌شود و برخی از معابر شهری که فاقد نام است در این کمیسیون پس از اخذ مجوز نسبت به تعیین نام این معابراقدام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج افزود: عملیات نصب ۴۰ عدد تابلو در معابر سطح منطقه انجام شده است همچنین بهسازی تابلو های فرسوده سطح منطقه در دستور کار معاونت عمران و ترافیک قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد:‌ امیدواریم با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان در مواقع ضروری را رفع نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار