کد خبر: 1160655
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با تصدی رضامراد صحرایی بر وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه نهم خرداد ماه) قرار داشت.

در ابتدای جلسه امروز سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش این کمیسیون درباره برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی قرائت کرد و پس از آن اظهارات 2 نماینده موافق و 2 نماینده مخالف با برنامه‌ه‌ای وزیر پیشنهادی استماع شد.

پس از آن آقای صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت و در نهایت رأی گیری درباره صلاحیت و برنامه‌های وی انجام شد و نمایندگان به آن رای مثبت دادند.

به گزارش تسنیم، روز (سه‌شنبه 2 خرداد ماه) نامه معرفی رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس از سوی هیئت رئیسه، اعلام وصول شد.

لازم به ذکر است که اکثریت اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون تخصصی و فراکسیون انقلاب اسلامی موافقت خود را با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرده‌ بودند.

«رضا مراد صحرایی»با ۱۶۷ رای موافق، ۸۶ رای مخالف، ۱۴ رای ممتنع، ۲ رای باطله از مجموع ۲۶۹ نماینده حاضر در مجلس از نمایندگان رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیرآموزش و پرورش انتخاب شد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پایان شمارش آرای اعتماد نمایندگان به رضا مراد صحرایی گفت: آقای صحرایی خودش بزرگترین چالش وزارت آموزش و پرورش را لزوم تغییر در مدیریت و حکمرانی در این وزارت خانه تشخیص داده است.

وی افزود: این مشکل به دلایل مختلف در ۲ دهه اخیر وجود داشته است مخصوصا به خاطر تغییراتی که در رأس مدیریت این وزارت خانه ایجاد شده است، چالش های زیادی در این زمینه داریم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
0
0
حال که تصدی حساس، مهم و حیاتی وزارت آموزش وپرورش، که ازاسم آن مشخص است چقدرعمیق و وسیع است راعهده دارشده اید، وبا امانت های این امت و نسلهای پس ازآن سر و کار دارید، باید خود را از هرجهت مجهز نمائید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار