کد خبر: 1160518
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، فریادهای یک زن در کافه‌ای در تل‌آویو، موجی از ترس را در میان صهیونیست‌ها به راه انداخت. صهیونیست‌های حاضر در محل و رستوران مجاور به زعم عملیات مقاومتی با ترس از این مکان گریختند که در نتیجه آن چند صهیونیست مصدوم شدند.

به گزارش شبکه المنار و به گفته شاهدان، صهیونیست‌ها با شنیدن فریاد این زن و سپس واژگون کردن میز توسط وی، گمان کردند که یکی از فلسطینیان به عملیات ضدصهیونیستی اقدام کرده است. در نتیجه، حاضران در کافه، میزها را واژگون نموده، با فریاد شروع به فرار کردند و حتی از ترس جان خود یکدیگر را به زیر دست‌وپا انداختند که در پی آن شماری از آنها زخمی شدند.

سوسکی که امنیت صهیونیستها را برهم زد/ سست‌تر از خانه عنکبوت!

پس از این واقعه، ۲۰۰۰ نفر از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی راه‌های اطراف را بستند و در میان آشوب موجود در محل، به جستجوی عامل عملیات پرداختند؛ اما در نهایت متوجه شدند که عامل این هیاهو، فریادهای یک زن صهیونیست و واژگون‌کردن میز کافه توسط وی از ترس مشاهده سوسک بوده است.

گفتنی است شلوغی مراکز روان‌درمانی در شهرک‌های صهیونسیتی اطراف نوار غزه نمایانگر حال و روز بد شهرک‌نشینان صهیونیست در اثر ترس از مقاومت و موشک‌های آن است؛ اما این‌که از ترس فریاد یک زن، آن هم نه در شهرک‌های اطراف نوار غزه، بلکه در تل‌آویو، چنین بلوایی به راه بیافتد و چندین صهیونیست مصدوم شوند، نشان‌دهنده تزلزل شدید در قدرت بازدارندگی این رژیم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار