کد خبر: 1160209
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی در محور قم به تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سردار سلمان آدینه‌وند فرمانده یگان امداد پلیس تهران بیان داشت: پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید به سرقت رفته در محور قم به تهران، بلافاصله مأموران مستقر در پاسگاه قم - تهران توقیف خودروی مسروقه را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله طرح استقرار مأموران در محور قم - تهران انجام و با کنترل خودرو‌های عبوری در نهایت خودرو مذکور که به طرز خطرناکی با سرعت بالا در حال تردد بود شناسایی شد.

فرمانده یگان امداد تهران با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به سرعت بیشتری از محل متواری شد، ادامه داد: در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و راننده آن زمین گیر و بازداشت شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم در همان بررسی‌های اولیه به سرقت خودرو اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات اولیه متهم به همراه خودروی توقیفی در اختیار پلیس پیشگیری جهت سیر مراحل قضائی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار