کد خبر: 1159630
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
در شرایطی که استقلال آخرین بار که در چارچوب یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای توانست پرسپولیس را شکست بدهد به ۵ سال و ۳ ماه پیش برمی گردد، اما این دو تیم در جام حذفی نتایج متفاوتی را تجربه کرده اند!

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبر ورزشی، با نگاهی به مسابقات سال‌های اخیر استقلال و پرسپولیس می‌توان دریافت این دو تیم گرچه در دیدار‌های لیگ برتر سال‌های اخیر پس از بازی دهم اسفندماه سال ۹۶ که استقلال با تک گل وریا غفوری برنده شد بیشتر پرسپولیس برنده بوده و یا بازی‌ها مساوی تمام شده، اما به طور کلی پرسپولیس در این سال‌ها در جام حذفی مغلوب استقلال بوده است.

این تیم در دو دیدار جام حذفی طی سال‌های گذشته در مراحل نیمه نهایی و یک چهارم نهایی یک بار به نتیجه تساوی بدون گل و یکبار به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند تا در نهایت ضربات پنالتی حکم به برتری استقلالی‌ها بدهد. هر دو این مسابقات جام حذفی با سرمربیگری فرهاد مجیدی بود که از سد پرسپولیس گذشت. البته این دو تیم در یکی مصاف دیگر جام حذفی نیز با هم روبرو شدند که استقلال با دو گل مجتبی جباری و اسماعیل شریفات پرسپولیس را شکست داد.

به نظر می‌رسد طی سال‌های اخیر همواره در رقابت‌های جام حذفی کفه به سود استقلال‌ها سنگین‌تر بوده که این می‌تواند هشداری برای یحیی گل محمدی باشد. شاید هم سرمربی تیم قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر یا پرسپولیس بخواهد در دیدار فینال جام حذفی سنت‌شکنی کند و طلسم برد‌های استقلال در جام حذفی را باطل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار