کد خبر: 1158930
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور جنابعالی در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیرو‌های مسلح و دولت محترم مطابق اصل ۷۶ قانون اساسی را فراهم آورد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی جداگانه‌ای انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان «دبیر شورای عالی امنیت ملی» و «نمایندگی رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی» را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر علی اکبر احمدیان

سلام علیکم.

انتصاب جنابعالی به «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همچنین تصدی مسئولیت خطیر «دبیری شورای عالی امنیت ملی کشور» که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های سرشار آن برادر گران‌قدر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله حضور جنابعالی در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیرو‌های مسلح و دولت محترم مطابق اصل ۷۶ قانون اساسی را فراهم آورد.

موفقیت و سربلندی جنابعالی تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تدابیر، منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر