کد خبر: 1158828
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی انتصاب دریابان علی شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری با حکم رهبر معظم انقلاب راتبریک گفت.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی  انتصاب دریابان علی شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری  با حکم رهبر معظم انقلاب  راتبریک گفت.

در پیام فرمانده سپاه خطاب به شمخانی آمده است: در پایان دوره تصدی ۱۰ ساله جنابعالی در مسئولیت دبیری شورای عالی امنیت ملی؛ با تشکر از زحمات و تلاش‌های به عمل آمده در این سنگر خطیر، انتصاب آن برادر گرانقدر به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری با حکم معظم‌له را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. موفقیت و سربلندی جنابعالی در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

به گزارش فارس، روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی با صدور حکمی علی‌اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملی منصوب کردند و جایگزین علی شمخانی شد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در حکمی علی شمخانی را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار