کد خبر: 1158681
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
نوید نگار

پسر ۱۷ ساله افغان پس از قتل عمویش در یکی از خیابان‌های شمال تهران همراه همسر ۱۴ ساله مقتول فرار کرد.
ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت امسال قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ونک از قتل مرد جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در پشت‌بام ساختمان پنج طبقه اداری با جسد مرد ۳۰ ساله افغانی به نام ناصر روبه‌رو شد که با چهار ضربه چاقو به قلب، شکم و یک ضربه به پشتش به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول سرایدار ساختمان اداری بوده و در نزدیکی اتاقک محل استراحتش در پشت‌بام به قتل رسیده است.
همسر مقتول به مأموران گفت: «سه سال قبل به ایران آمدیم و ناصر سرایدار ساختمان شد و مدیران ساختمان هم خانه‌ای برای من و دو فرزندم در محله ده‌ونک اجاره کردند. امروز تلفن شوهرم خاموش بود که نگرانش شدم و به محل کارش آمدم که با جسد خونین او در پشت‌بام روبه‌رو شدم.»
مأموران پلیس در ادامه دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند که مشخص شد مقتول همراه دختر جوانی وارد ساختمان اداری و سوار آسانسور می‌شود و به احتمال زیاد به اتاقک محل استراحتش در پشت‌بام می‌رود. همچنین مشخص شد دوربین‌ها تا ساعت ۵:۳۰ صبح هیچ ترددی را در ساختمان ثبت نکرده‌اند تا اینکه دقایقی بعد از ساعت ۵:۳۰ همان دختر جوان سراسیمه وارد پارکینگ می‌شود و همراه پسر جوانی با موتورسیکلت مقتول فرار می‌کند.
وقتی چهره‌های به دست آمده در اختیار همسر مقتول قرار گرفت، مشخص شد دختر جوان به نام گلنار همسر جدید مقتول است که مدتی قبل با او ازدواج کرده و پسر جوان هم بصیر ۱۷ ساله برادرزاده مقتول و سرایدار ساختمان همسایه است.
همسر مقتول گفت: تازه‌عروس همراه آن‌ها زندگی می‌کند، اما شب قبل ناصر او را با خودش به محل کارش برده بود.
بررسی‌های تیم جنایی حکایت از آن داشت بصیر به احتمال زیاد عاشق گلنار بوده، اما وقتی عمویش با او ازدواج کرده کینه به دل گرفته و با همدستی تازه‌عروس دست به جنایت زده است.
تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار