کد خبر: 1158613
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
فرمانده بسیج عشایری کشور:
سعیدی، با اشاره به وجود بیش از ۱۱ هزار شهید بسیج عشایری در کشور، گفت: تاریخ عشایر سراسر ایثار، عشق و ارادت به ایران است.

به گزارش جوان از لرستان، احمد سعیدی، امروز(1خرداد)، در همایش سران ایلات و طوایف و معتمدین لرستان که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهارداشت: تاریخ عشایر سراسر ایثار، عشق و ارادت به ایران است.

فرمانده بسیج عشایری کشور افزود: تاریخ‌سازان سرزمین ایران، تجلی‌بخش غیرت دینی کشور و خالق حماسه‌های عظیم این مرز و بوم هستند.

وی با بیان اینکه عشایر مرزبانان کشور هستند، عنوان کرد: بیش از ۱۱ هزار شهید بسیج عشایری در کشور وجود دارد.

سعیدی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ ترکیبی و مختل کردن اقتصاد کشور، اظهارداشت: نقشه‌های دشمن با حضور همیشه در صحنه عشایر غیور کشورمان نقش برآب می‌شود.

وی به نقش عشایر در جنگ اقتصادی امروز اشاره و خاطرنشان کرد: عشایر در ثبت و پایداری امنیت غذایی با تولید بیش از ۲۵ درصد گوشت قرمز و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور نقش دارند.

فرمانده بسیج عشایری کشور بر ضرورت تقویت بنیان خانواده در جوامع عشایری، اصلاح ذات‌البین بین ایل و تبار خود بر مبنای سازش و بی‌طرفی، تأکید کرد و گفت: ارتقا نظم و امنیت در مناطق عشایری، ایجاد وحدت و اتحاد بین اقوام و عشایر و جهاد تبیین از جمله انتظارات جامعه از عشایر است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار