کد خبر: 1158335
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
مشاور شهردار و مدیر امور ایثار گران شهرداری کرج و از اعضای هیئت امنای یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز گفت: بیست و چهارمین گردهمایی بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضورپرشور یادگاران دوران حماسه وایثار برگزارش

برزو کلانتری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد روز ازادی خرمشهر قهرمان از دست دشمن بعثی در عملیات بیت المقدس و تشکر از حضور پرشور مردم و ایثارگران در بیست و چهارمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در چگونگی برگزاری این مراسم از بدو تأسیس افزود: این مراسم به همت تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس، بیست و شش سال قبل با هدف دیدار رزمندگان و ایثارگران کرج و استان که پس از جنگ تحمیلی از هم فاصله بسیار گرفته بودند در محل پادگان شهید بهشتی عظیمیه صورت پذیرفت و رزمندگان اسلام پس از سال‌ها با هم دیدار تازه کرده و صحنه‌های بسیارشگفت‌انگیز معنوی پس دوری چندین ساله از هم را افریدند با استقبال جامعه هدف تصمیم به انجام برگزاری هرساله گردهمایی گرفته شد.

وی ادامه داد: بیست و سه سال پی در پی یادگاران در بیست وهشتم اردیبهشت ماه هر سال گرد هم امدند و با شروع انتشار ویروس کرونا به دلایل بهداشتی دوسال مراسم به تأخیر افتاد تا سال جاری که پس از مشورت هیئت امنأ با مسئولان بهداشت و درمان مجدداً مراسم با حضور گسترده جامعه ایثارگری برگزار گردید متأسفانه در این سال‌ها بسیاری از همرزمان عزیزمان به دیار باقی شتافتند و هر ساله دلاور مردانی را به دلیل جراحت‌های ناشی از جنگ از دست می‌دهیم که برای ما رحلت همرزمانمان غم جانکاهی است. روح همه این بزرگ مردان شاد و یادشان گرامی باد.

کلانتری افزود: مراسم یادگاران استان البرزدر نوع خود از اولین گردهمایی رزمندگان و ایثارگران در سراسر کشور می‌باشد پس از البرز بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌های کشور تصمیم به انجام این حرکت ارزشمند گرفتند.

وی گفت: در نظر داریم با استفاده از جوانان انقلابی شاهد و ایثارگر این تشکل ارزشی را به نسل‌های بعد بسپاریم تا آن‌ها نیز در در اینگونه حرکت‌های معنوی سهیم باشند.

کلانتری در پایان از همه بزرگوارانی که در هرچه بهتر برگزارشدن این مراسم یاری‌رسان هیئت امنای مجموعه یادگاران بودند تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار