کد خبر: 1158315
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبرداد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری شانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت، در استان خبر داد.

سعید جابری انصاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال هم مانند سال های گذشته، در دهه کرامت از تاریخ ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ میزبان ۲ گروه از خادمین حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی جهت برگزاری شانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در استان خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ برنامه در استان به مناسبت دهه کرامت پیش بینی شده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: به منظور ترغیب شهروندان و حمایت از جشن های دهه کرامت، افتتاحیه این جشن ها، با حضور حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز ودر دفتر ایشان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اولین برنامه استقبال از خادمین در حرم شهدای گمنام کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام کرج و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر خواهد بود، مهمترین برنامه های جشن های زیر سایه خورشید را تشریح کرد که شامل عیادت از بیماران در بیمارستانهای استان ، دیداربا خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان ، حضور در مساجد و هیئات مذهبی و رزمندگان، دیدار با ائمه جمعه، علما و طلاب ، حضور در گلزار های شهدا، امام زادگان و بقاع متبرکه و ... می باشد.
گفتنی است: این برنامه توسط شبکه خادمیاران رضوی برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار