کد خبر: 1158042
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند؛
رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پرداختن گسترده به خبر حضور رئیس‌جمهور سوریه در نشست جده و دیدار او با ولیعهد سعودی، این رویداد را پیروزی بزرگ برای سوریه و رهبری آن دانستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تصویر دست دادن بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی برانگیخته شده و اذعان کردند که آنچه در حال وقوع است «پیروزی عظیم برای سوریه و رهبری بلامنازع آن» است.

این رسانه‌ها تصویری از دست دادن بشار اسد و محمد بن سلمان را پوشش دادند و آن را پیروزی برای اسد دانستند و اذعان کردند که «درست تر آن است که بگوییم اتحادیه عرب به سوریه بازگشته است نه برعکس».

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که تنها چیزی که اکنون باقی می‌مانده، بازگرداندن روابط با ترکیه به وضعیت قبلی است.

«روعی کایس» تحلیلگر امور عربی در کانال عبری «کان» نیز تصویری از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی هنگام دست دادن با رئیس جمهور سوریه و در آغوش گرفتن وی قبل از نشست اتحادیه عرب در جده منتشر کرد و گفت: تصویر پیروزی اسد.

«الداد بک» روزنامه نگار صهیونیست هم گفت: با بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، بهار عربی رسماً پایان یافته و جهان عرب به روال موضوع فلسطین در رأس نگرانی خود بازگشته است.

گفتنی است که بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در جریان سخنرانی خود در اجلاس سران کشورهای عربی که در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد، گفت که کشورهای عربی با فرصتی تاریخی برای ساماندهی مجدد بیت عربی به دور از مداخلات خارجی روبرو هستند.

سخنرانی اسد در این اجلاس، اولین حضور در نوع خود برای سوریه پس از بازگشت به اتحادیه عرب بعد از بیش از یک دهه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار