کد خبر: 1156498
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
فدراسیون عذر ارمغانی را خواست
بعد از چند هفته کشمکش سرانجام تماسی که قرار بود با سعید ارمغانی در خصوص عزلش از سرمربیگری تیم ملی بسکتبال گرفته شود، گرفته شد!
فریدون حسن

در‌حالی‌که تیم ملی بسکتبال ایران با هدایت سعید ارمغانی به جام جهانی راه پیدا کرده و این مربی برنامه‌های خود را هم آماده کرده بود، اما یک تماس کوتاه همه چیز را تمام کرد تا حالا تیم ملی بدون سرمربی در انتظار تصمیم فدراسیون باشد.
ارمغانی در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا در این خصوص گفت: «تن‌ها چیزی که الان مایل هستم آن را بگویم، این است که هر اتفاقی بیفتد من آرزو دارم تیم ملی ایران موفق باشد و فعلاً همین را برای مطرح کردن دارم تا همه چیز کاملاً مشخص شود. برنامه من آماده است و تقریباً دو ماه پیش آن را تدوین کردم. البته هنوز برنامه‌ای به فدراسیون نداده‌ام، چون فدراسیون چیزی به من نگفته و برنامه نخواسته است.»
محسن معزی، دبیر فدراسیون بسکتبال هم در این خصوص گفت: «جواد داوری، رئیس فدراسیون با او صحبت کرد و پیشنهاد‌های دیگری برای همکاری به ارمغانی داد و او در حال بررسی آنهاست.»
وی با اشاره به نام هاکان دمیر گزینه ترکیه‌ای مدنظر فدراسیون برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ادامه داد: «با او که نامش را یک رسانه ترکیه‌ای مطرح کرد، مذاکرات مفصلی داشته و تا ۹۰ درصد هم پیش رفته‌ایم. در کنار آن مربیانی از ایتالیا و یونان و مهمد بچیروویچ، سرمربی سابق تیم ملی هم جزو گزینه‌های ما هستند.»
هاکان دمیر در حال حاضر سرمربی مانیسا در لیگ ترکیه است و پیش از این در لیگ‌های سوئیس و رومانی نیز حضور داشت. دمیر در صورت توافق با ایران به سرمربیگری خود در تیم‌های باشگاهی نیز ادامه خواهد داد. البته از مهمد بچیروویچ، مدیر تیم‌های ملی نیز به عنوان دیگر گزینه فدراسیون برای قبول سرمربیگری تیم نام برده می‌شود که در صورت عدم توافق با هاکان دمیر یا گزینه‌های دیگر او هدایت ایران در جام جهانی را برعهده خواهد گرفت.
تیم ملی بسکتبال ایران اسفند‌ماه گذشته با هدایت سعید ارمغانی به جام جهانی اندونزی صعود کرد و باید در گروه سوم این مسابقات در شهریور‌ماه امسال به مصاف تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل عاج برود. باید دید در مدت زمان کوتاه باقیمانده فدراسیون چه برنامه‌هایی دارد و چگونه قرار است تیم ملی را برای مصاف با بزرگان بسکتبال جهان آماده کند. فقط باید امید داشت که این تغییرات بدزمان به جایی نرسد که بسکتبال ایران در جام جهانی سرخورده و سرافکنده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار