کد خبر: 1156423
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
۹ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۴میلیارد ریال در‌شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

علیرضا جز‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه طرح آبرسانی به روستای ویک شامل حفر، تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه به عمق ۱۸۰ متر و احداث ۸ کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در دست اجراست، گفت: این پروژه یکی از ۹ طرح آبرسانی روستایی است که مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: در روستای ویر نیز حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۷۵ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام و تجهیز این چاه نیز به زودی عملیاتی می‌شود.
جزقاسمی به اجرای یک کیلومتر عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال و با مشارکت دهیاری روستا انجام خواهد شد. طرح آبرسانی به روستای نادرآباد در شهرستان سلطانیه نیز شامل احداث یک رشته قنات به طول ۲۰ متر، حفر، تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه، احداث ۷۰۰متر خط انتقال، احداث هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و احداث مخزن ذخیره ۳۰ متر مکعبی تکمیل شده است.
وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و با مشارکت شرکت جی‌تی‌آی پارسیان اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به اجرای طرح آبرسانی به روستای شکورآباد نیز اشاره کرد و گفت: برای آبرسانی به این روستا یک حلقه چاه به عمق ۷۵ متر حفر، تجهیز و نیرورسانی شده و ۴ کیلومتر خط انتقال نیز در دست احداث است. وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت اهالی روستای شکورآباد و خیر آبرسان آقای اکبر ابراهیمی، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.
جزقاسمی گفت: طرح آبرسانی به مجتمع ارجین و اولنگ در شهرستان سلطانیه نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۴۰ متر و احداث خط انتقال به طول ۷ کیلومتر اجرا شده است و احداث ایستگاه پمپاژ و نیرورسانی به چاه آب این مجتمع نیز به زودی به پایان می‌رسد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به این مجتمع در شهرستان سلطانیه را بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: توسعه خدمات‌رسانی به مناطق روستایی استان با جدیت ادامه دارد.
این مسئول خطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی در سایر روستا‌های شهرستان سلطانیه از جمله ساریجالو، خرمدرق، طهماسب آباد و بوئین نیز در دست اقدام است و پیش از آغاز فصل گرم سال اجرایی می‌شود.
وی افزود: این طرح‌ها شامل حفر و تجهیز چاه در روستا‌های خرمدرق و طهماسب‌آباد، احداث اتاقک سرچاهی در روستای ساریجالو و رفع مشکل افت ولتاژ برق در چاه روستای بوئین می‌باشد که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها، اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
شهرستان سلطانیه با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در فاصله ۴۱کیلومتری از شهر زنجان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار