کد خبر: 1156388
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های اطراف غزه برای دومین روز متوالی از بیم پاسخ مقاومت به تجاوز اخیر تل‌آویو به نوار غزه، در حال فرار به مناطق مرکزی و شمالی فلسطین اشغالی هستند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  ارتش رژیم صهیونیستی که بامداد سه‌شنبه (دیروز، ۹ می)، با به شهادت رساندن ۱۵ فلسطینی دیگر، جنایت جدیدی را علیه نوار غزه ثبت کرد، در حالت آماده‌باش کامل برای رویارویی با پاسخ مقاومت فلسطین به سر می‌برد.

رژیم صهیونیستی بامداد روز گذشته (سه‌شنبه، ۹ می)، تجاوز خونین جدیدی را علیه نوار غزه رقم زد. تجاوزی که ۱۵ شهید و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی از جمله شهدای روز گذشته تجاوز تل‌آویو به نوار غزه هستند و به همین دلیل، صهیونیست‌ها در انتظار پاسخ سنگین مقاومت هستند. 

روز گذشته پس از اعلام آماده‌باش ارتش اشغالگر و فعال شدن سامانه گنبد آهنین در سراسر اراضی اشغالی، صدها نفر از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های اطراف نوار غزه، منازل خود را تخلیه کرده و به مناطقی در مرکز و شمال فلسطین اشغالی که فکر می‌کنند به نسبت مناطق امن‌تری هستند، گریختند.

مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته، از ترس واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایت جدید علیه نوار غزه، تمامی مدارس اطراف نوار غزه تا شعاع ۴۰ کیلومتری را تعطیل کردند و از عصر دیروز ده‌ها بالگرد و پهپاد شناسایی و نظامی صهیونیست بر فراز نوار غزه در حال پرواز است. 

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست همچنان تا فاصله پنج کیلومتری از مرزهای نوار دیده نمی‌شوند و از بیم حملات چه با موشک‌های ضد تانک و چه عملیات‌های کماندویی از نزدیک شدن هر صهیونیست به این مرزها جلوگیری می کنند.

وبگاه فلسطینی «شهاب» با انتشار این گزارش نوشت؛ نظامیان صهیونیست امروز (چهارشنبه، ۱۰ می)، برای دومین روز متوالی در حال تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و انتقال صهیونیست‌ها به مناطق مرکزی و شمالی فلسطین اشغالی هستند.

بر اساس این گزارش، «رژیم صهیونیستی در حال حاضر بر روی یک پا ایستاده و منتظر پاسخ مقاومت است. به ویژه که عدم پاسخ‌گویی فوری و موشکی مقاومت به جنایت اخیر نوار غزه موجی از  سردرگمی و تنش را در میان صهیونیست‌ها ایجاد کرده است. نیروهای مقاومت فلسطین تاکید کرده‌اند که این جنایت را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه الجزیره، امروز اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خواسته‌اند که فورا خود را به پناهگاه‌های اختصاص یافته برسانند. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز نوشتند که تاکنون چنین وضعیتی در جنوب اراضی اشغالی فلسطین تجربه نشده است و به همین دلیل مقامات این رژیم در انتظار پاسخ غافلگیر‌کننده جنبش جهاد اسلامی هستند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از روز گذشته، پس از حمله بامداد روز گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه، فعالیت تجاری در شهرک‌های اطراف این منطقه، به دلیل اقدامات صورت گرفته در راستای پیش‌بینی پاسخ مقاومت، به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار