کد خبر: 1156258
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۰
جنگ میلان – اینتر در سن‌سیرو ادامه دارد
جنگ ایتالیایی‌ها به نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمان اروپا کشیده شده و امشب جدال رفت میلان – اینتر برگزار می‌شود. همه بلیت‌های جدال تمام‌ایتالیایی فروش رفته و امشب سن‌سیرو منتظر درخشش ستاره‌های میلانی است.
شیوا نوروزی

جنگ ایتالیایی‌ها به نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمان اروپا کشیده شده و امشب جدال رفت میلان – اینتر برگزار می‌شود. همه بلیت‌های جدال تمام‌ایتالیایی فروش رفته و امشب سن‌سیرو منتظر درخشش ستاره‌های میلانی است. میلان برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر قاره، ناپولی را قربانی کرده و هنوز هم امیدوار است به فینال صعود کند. روسونری با پیروزی برابر لاتزیو به استقبال همشهری‌اش می‌رود. عملکرد این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشته و شاگردان استفانو پیولی یک پله پایین‌تر از اینتر در رده پنجم سری آ ایستاده‌اند. اتفاق تلخ برای میلان مصدومیت رافائل لیائو بود. این مهاجم در بازی قبلی تیمش مصدوم شد و در بازی امشب نیز غایب است. لیائو با ۱۲ گل زده بهترین گلزن میلان در لیگ محسوب می‌شود. روسونری نه‌تن‌ها در جدال برگشت با اینتر در لیگ شکست خورده، بلکه در سوپرکاپ ایتالیا نیز ۳ بر صفر به رقیب باخته و هواداران هنوز این ناکامی را فراموش نکرده‌اند. ژیرو دومین گلزن میلان در خصوص رویارویی دوباره با همشهری در سن‌سیرو گفت: «سن‌سیرو ورزشگاه خیلی خاصی است، به‌خصوص وقتی پای دربی در میان باشد. در این یورو دربی ما هم پرستیژ لیگ قهرمانان را داریم و هم این فرصت را که یکی از این دو تیم شهر میلان به فینال برسد. من در سری آ در سه بازی مقابل اینتر سه گل زده‌ام و یکی، دو پاس گل هم داده‌ام؛ بنابراین آمارم در این دربی خوب است، ولی من شکستمان مقابل اینتر در سوپرجام را یادم هست. آن‌ها واقعاً نسبت به ما برتر بودند. آن بازی در ذهنم مانده و آزارم می‌دهد. برای همین می‌خواهم بهترین بازی ممکن را انجام دهم تا انتقام آن شکست را بگیرم.»
پیولی، سرمربی میلان نیز از آمادگی تیمش خبر داد: «مقابل اینتر با آمادگی بالا حاضر می‌شویم. سعی کردم انگیزه خوبی به تیم برای مسابقات بدهم، حتی اگر نتایج لزوماً مطابق با عملکردشان نبود.» تیم سیمئونه اینزاگی هم با توپ پر به میدان می‌رود. یورو دربی چالش متفاوتی برای اینترمیلان است. تیمی که برای حفظ جایگاهش در رده چهارم لیگ تلاش می‌کند تا شانس رسیدن به فینال اروپا را نیز از دست ندهد. یاران اینزاگی در بازی‌های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده‌اند. آن‌ها هر پنج بازی آخرشان را با برد به پایان رسانده‌اند. همچنین با غلبه بر یوونتوس و صعود به فینال جام‌حذفی به دنبال کسب دومین جام فصل خود هستند. اینتر خط حمله ترسناکی دارد و مهاجمانش می‌توانند با همکاری خوب خود مدافعان میلان را به چالش بکشند. همکاری ژکو، لائوتارو و لوکاکو برگ برنده سیمئونه در این بازی محسوب می‌شود. در مصاف با لاتزیو، لائوتارو دبل کرد و لوکاکو نیز دو پاس گل داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار